12. května 2013

[UPDATE] Zpravodajství ze slovenského regionálního turnaje

V tuto chvíli je naše výprava ve složení já (Janek Gabriel), Marek Farbiak, Michala Křížková a Marcel Uddin v Bratislavě v herně ihrysko na slovenském regionálním turnaji. Bohužel nestíháme psát podrobné zpravodajství kvůli nutnosti hrát :), tak alespoň nabízíme zkratkovité zpravodajství na naší facebookové stránce na adrese https://www.facebook.com/pages/SW-LCG-CZ/351165718327347?ref=hl.

---UPDATE---

V tuto chvíli, po třetím kole, je bodová situace následující:

Janek 12 bodů
Fárbi 10 bodů
Marcel 8 bodů
Mischka 4 body - teď dostala bye. :)

A nyní na hru s Fárbim.

---UPDATE--- 2.0


Tak, po skončení základní části jsem skončil první s 13 body, na druhém místě Marek také s 13 body, na třetím místě Marcel s 11 body. Mischka se do TOP 4 nedostala, přestože bojovala statečně a nelítostně rozdrtila BYE.

V semifinále Marek velice rychle porazil dvakrát Marcela, zatímco já jsem velice dlouho pižlal Peterovy Sithy, až jsem konečně vyhrál s kostkou na 8. Bohužel jsem následně, již s vidinou finále, příliš zariskoval a Red Two spolu s Home One mě zvládly zničit, když byla kostka na 6. Ve finále tedy není válčí Marek a statečný zástupce Bratislavy, Peter.

---UPDATE--- 3.0

Tak je dobojováno! Vítězem se stal Marek, který první hru vyhál za světlou na 6. Za temnou se díky rychle zahranému Devastatoru dostal na 7, což znamenalo vítězství v celém turnaji. Janek nakonec třetí, Marcel čtvrtý a Míša osmá. Gratulace celé české výpravě a díky organizátorům za pěkný Regionálni Turnaj 2013.

---UPDATE--- 4.0

Do té doby, než někdo z nás napíše report (co to povídám, všichni víme, že tahle čest náleží jednak dámě a samozřejmě vítězi, což začíná býti u nás spíše pozicí tradiční nežli vybojovanou :) nabízíme alespoň report Petera, jediného slovenského zástupce, který se probojoval do TOP 4 a následně do finále, když mě porazil. Report naleznete na adrese http://toptiergaming.com/forums/index.php?/topic/6433-2nd-place-report-bratislava-slovakia-regionals-may-12th - v angličtině.

Nemějte strach, reportu v češtině se dočkáte již brzy. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat