15. května 2013

Report z Regionálu v Bratislavě 2013


Od prvního dne, kdy jsme se s Jankem dozvěděli o Regionálním turnaji na Slovensku, jsme se ho nemohli dočkat. Těšili jsme se, že poznáme podobnou komunitu, jakou postupně utváříme tady v Čechách a navíc si zahrajeme s jinými hráči, okoukneme nové taktiky a třeba se utkáme o zajímavé ceny.

Z Prahy jsme nakonec vyrazili ve složení já (Mischka), Janek a Farbi (Marek) s tím, že v Brně jsme nabrali našeho dalšího kamaráda a spoluhráče Marcela. Po strastiplné cestě vyplněné nespočetnými zúženími a omezeními rychlosti (zkrátka D1 stojí za starou bačkoru nejen u nás, ale i na Slovensku) jsme s mírným zpožděním dorazili na místo určení. S úsměvem od ucha k uchu nás uvítal spolumajitel společnosti iHrysko Peter Černák a spolu s ním nás zvědavě sledovalo dalších 10 lidí.

Se všemi jsme se v rychlosti přivítali a za neustálého popohánění chalána s nápisem Judge na tričku jsme opravdu překotně vyplňovali Deck listy, platili vstupné, vyndávali „Search for Skywalker“ z balíčků a losovali protivníky. 

Balíčky


Chtěla jsem hrát ve svém rebelském decku Preparation for Battle, se kterým jsem pilně trénovala, ale na turnaj nebyl povolen, a tak jsem do toho šla v téměř stejné sestavě, jako na našem posledním turnaji, kde jsem skončila třetí:




LS:


Ceny, o které jsme hráli.

Hra 1: DS, pak LS


Svou první hru proti velkému slovenskému sympaťákovi Matějovi jsem si skutečně užila. První ruka sice nepřišla podle mých představ (samé slabší jednotky), ale něco málo jsem vyložila na stůl a napjatě očekávala, co přijde soupeři. Velmi mě překvapilo, že hrál Echo Base Defense, mockrát jsem ho zatím nepotkala. Ovšem jeho první kolo mě přímo šokovalo: vyložil Y-Wing, X-Wing a Trench Run pod Dial. Když jsme to s ním zkoušeli v minulosti, vůbec nám to nefungovalo, takže jsem se i mírně zaradovala, že by to mohlo vyjít. Sice jsem byla pod neustálou palbou, ale díky Heat of Battle, mnoha mým vyloženým jednotkám a udržení Síly jsem se probojovala až na 9, kde mi do ruky přišel Devastator a soupeř byl bez obránce. Kostka na 12 a 2 zničené objectivy. Hra za DS se mi opravdu vydařila. To samé se bohužel nedá říct o LS, kde jsem si nalízala lidově řečeno samé plívy a tak jsem se se svými rebely neustále jen zoufale bránila. Hra za LS skončila remízou a z prvního souboje jsem si tedy odnášela 3 body – celkem úspěch. =)

Mezi první a druhou hrou mě postihl "deck check". Vyvázla jsem s warningem - sice správná karta (Control Room), ale z jiného setu (28 místo 29). Deck check mi však uškodil mnohem víc, než jsem si v tu chvíli myslela.

Hra 2: LS, pak DS


Druhá hra s dalším slovenským hráčem Tomášem už taková legrace nebyla. Po slavném deck checku jsem si balíček sice minimálně desetkrát dokola promíchala, ovšem to bohužel nestačilo, a tak mi na první ruku (po mulliganu!!!) přišly 3x Y-Wing, 2x X-Wing a 1x Rookie Pilot. V tomto duchu se táhla celá moje hra. A aby toho nebylo málo, soupeř mi hned na začátek zničil Defense of Yavin 4 a tím zhasla moje naděje na bezproblémové vykládání byť slabých jednotek. Díky Rebel Assaultu (který dorazil s Trench Runem a Covering Fire - jak říkám, skvělé karty, jedna za druhou!) a malému útoku ještě s pomocí Target of Opportunity se mi podařilo zničit soupeři Kuat Reinforcements (pomsta za můj Yavin!), ale silnému tlaku nešlo odolat. Kostka se nemilosrdně otáčela, a byť se mi podařilo zničit ještě jeden objective, Síla byla na soupeřově straně a podlehla jsem. Deck jsem si po fiasku za LS velice dobře zamíchala a hra za DS pro mě začala hra velice dobře, neboť se mi přes Cruel Interrogations podařilo soupeři capturenout Obi-Wana! Vzalo mu to vítr z plachet a dvě kola jsme měli „velmi tichou domácnost“. Ovšem pak už šlo všechno ráz na ráz. Přišel Yoda, dostal duši, dostal Trust, dostal další 1, 2, 3 enhancementy… a já se mohla s kostkou na 9 jít klouzat.

Po těchto dvou hrách už jsem byla hodně unavená a hlavně hladová, ovšem slibovaná pauza nepřišla a musela jsem jít znovu do boje.


Naše parta HIC!

Hra 3: LS, pak DS


Třetí hru jsem hrála s Peterem (nakonec jediný slovenský semifinalista a patří mu v turnaji 2. místo). Začalo velmi seriózní utkání, při kterém jsem si ani netroufla vtipkovat, neboť Peter byl velmi soustředěný a neustále si ve velmi pravidelném tempu hrál s kartami v ruce, což mě navíc hodně znervózňovalo. Po mulliganu mi nepřišla až tak zoufalá ruka, nicméně jsem si chtěla vybudovat trochu větší armádu, a tak jsem v prvním kole pouze otočila sílu. Peter v prvním kole vyložil 2 jednotky, ve druhém kole 3 jednotky a ve čtvrtém proti mně stála doslova zeď obránců: vybavuji si imperátora, Vadera, 2x Interrogation Droida, admirála Mottiho a ještě další jednotky. Zkrátka katastrofa. Snažila jsem se tuto armádu prorazit, ale neustále jsem prohrávala edge battle a mou jedinou taktikou se tak stalo držení Síly na mé straně přes statečně se bránícího repair droida. Nakonec se mi podařilo zničit pouze jeden objective. Za DS mi opět zpočátku nepřišly žádné silné jednotky (asi prokletí) a navíc jsem udělala velkou chybu – ve chvíli, kdy jsem se konečně dočkala Lorda Vadera, jsem v klíčový okamžik vyhodila Force Choke… místo abych udělila zranění Vaderovi a přes speciální schopnost zabila soupeři Y-Wing. Až na jeden objective jsem je sice všechny uchránila, nicméně to nebyla hra, na kterou bych mohla být hrdá. Jeden bodík za remízu mi tedy po třech hrách přinesl celkem 4 body. 

Hra 4:


Statečně jsem porazila BYE a mohla si jít po vyčerpávajících soubojích odpočinout. =)


Tak takhle jsem válčila...

Zde má cesta turnajem končila. Získala jsem 8 bodů a za odměnu si domů odvezla krásnou podložku, na kterou jsem velmi hrdá, a která se mnou pojede na všechny další turnaje. Celá akce byla velice příjemná, chtěla bych mnohokrát poděkovat organizátorům i všem spoluhráčům, kteří se se mnou utkali. Jen na konec bych ráda dodala, že jako ženské mi to pomaleji myslí, a proto jsem si své tahy promýšlela déle – rozhodně jsem nechtěla zdržovat! Doufám, že se se všemi uvidíme ve Vídni na dalším Regionálu, kam se naše česká výprava opět chystá v plné Síle, která nás všechny provází…

Žádné komentáře:

Okomentovat